perjantai 8. heinäkuuta 2016

Mites se alkukesä?

Monta viikkoa hiljaisuutta...


Heissan. Pitkästä aikaa. 

Niin mites se kesäkuu? Kyllä, mun piti kirjoitella ahkerasti postauksia ja niin edelleen, mutta mun kesäkuuni on valitettavasti ollut sen verran kiireinen ja täynnä kaikkea, että kahdentoista aikaan illalla kirjoittamisesta ei tule oikein mitään. No, ehkäpä mä vielä tästä terästäydyn :)


Mun loma tosiaan alkoi Sm kisoilla, jota seurasi rippileiri. Leirin jälkeen oli tottakai täysi tohina rippijuhlista, ja samalla viikolla onnistuin vielä tulemaan kipeeksikin. Konfirmaatio ja sen sellaiset juhlat kuitenkin onnistuivat hyvin, vaikka vähän flunssaisena. Seuraavalla viikolla mulla olikin rippikuvaus, joka sujui ihan kohtalaisen hyvin niin ilman hevosta kuin hevosenkin kanssa. Otin siis osan kuvista Pihlan, ihanan valkoisen suokkineidin kanssa, joka asustaa tosiaan tossa ihan lähitallilla. Erittäin järkevästi olin kyllä ekaa kertaa Pihlan kyydissä epäjärkevissä varusteissa, mutta tamma oli kyllä niin hieno, ettei tehnyt kiskomista enempää mitään omaansa. Ruoho oli tosin paljon kiinnostavampi kohde Pihlan mielestä, joten mitään järin hyviä poseerauskuvia ei hevosen kanssa saatu. Luultavasti Pihlasta tulette vielä joskus kuulemaan enemmänkin.

Pihlalla kävelyn lisäksi olen nyt alkukesästä päässyt tasan kerran kunnolla ratsastamaan. Ja senkin suoritin Pontsolla ilman satulaa. Pontso oli kyllä pitkästä aikaa ihan kiva, vaikkei ollutkaan kunnolla kuulolla ja koko meno oli vähän säätämistä. Joitakin hyviä pätkiä kuitenkin saatiin ja niihin voin olla ihan tyytyväinen.

Sen enempää en ole ehtinyt heppailemaan, mutta tämä kyllä muuttuu kunhan päästään heinäkuun puolelle. Näiden jo mainittujen juttujen lisäksi oon kyllä ehtinyt mökkeilemään! Juhannuksenä kävin pyörähtämässä kolmella eri mökillä, sekä loppuviikolla kaverin asuntovaunulla. Uitua on siis tullut paljon, meilkein joka päivä. Samalla on tullut vietettyä tietty jonkin verran aikaa kavereiden kanssa, mitä on nyt sitten ehtinyt.

Yhdellä mökillä käytiin soutelemassa eräässä joessa, jonka vieressä oli lehmien laidun ja tottakai kun kamerakin eksyi väärine putkineen mukaan, oli lehmistäkin pakko ottaa muutama kuva :D




Tälläisiin juttuihin mun aikani on siis kulunut, mutta yritän nyt ihan tosissani olla aktiivisempi, vaikka kesä on aika kiireellistä aikaa :)

~ Amppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti