tiistai 7. heinäkuuta 2015

Miten meni, noin niinkuin omasta mielestä?

Nyt nolaan itseni oikein kunnolla! :D


Mulla on paha tapa jättää ne kaikkein kamalimmat, hauskimmat ja kummallisimmat tilannekuvat julkaisematta. Tätä postausta lukiessa saa nyt kauhistella, nauraa ja hämmästellä ihan sydämensä kyllyydestä, täältä tulevat nimittäin tilannekuvat, joista en itsekään ole kaikista aivan varma, mitä kuvassa tapahtuu... Mitään kunnon tippumis- / vastaavia kuvia mulla ei ole, mutta eiköhän nämä mokakuvat, jotka olen tarkoituksella jättänyt julkaisematta, aja asiansa aivan yhtä hyvin... :D


Ellei joku sitä vielä ymmärtänyt, tässä postauksessa romutetaan ne ruusunpunaiset kuvat siististi ratsastamisesta, hyvin ponin x tai y kanssa yhteen sopimisesta ja siitä, että hyvin menneetkään ratsastuskerrat olisi oikeasti mennyt ihan niin hyvin, kuin postauksen kuvat antaa ymmärtää. Ehkä mä jatkossa julkaisen myös näitä huonompia kuvia, sillä mulle tulee todella sellainen olo, että olen ns. "valehdellut" siitä, miten hyvin menee, kun olen julkaissut vain hyviä kuvia yms...

Laukannosto, ei kaatuminen




Mä sanoisin, että tällä vuokrauskerralla Taalia ravasi myös huomattavasti rennommin, tämä saattaa olla laukan jälkeen otettu kuva...?

Näin nostat laukan...

Mä en välttämättä halua tietää, mitä tässä tapahtuu



Mikäs olikaan askellajin nimi?

Jollain tavalla tää kuva vaan naurattaa mua :D
Toivottavasti ketään kiinnosti nämä kuvat katsoa! Tällä hetkellä olen Zilpalla vuokrausleirillä, joten tämä postaus on ajastettu. Leirin jälkeen on lauantaina valmennukset ja sunnuntaina tunnit, joten leiripostauksen, -videon sekä valmennuspostauksen ja -videon kimppuun pääsen lauantai-iltana tai maanantaiaamuna. Lauantaina kuitenkaan mikään tuskin tulee valmiiksi, eli uutta materiaalia on luvassa sitten ensi viikolla. :)

~ Omppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti