perjantai 20. toukokuuta 2016

Team TRB

Koska vähän on pakko mainostaa;
saanko esitellä, Team TRB


Team TRB on hienosti sanottuna "amatööriurheilujoukkue", toisin sanoen "harrasteratsastajaporukka", johon siis nopean laskutoimituksen mukaan kuuluu kahdeksan ratsukkoa plus valmentaja. Mä ja Nata tosiaan tähän tiimiin kuulutaan, ja sen lisäksi mä olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti kuvailemassa muita tiimiläisiä varsinkin kisoissa ja valmennuksissa. Meillä on ihan paras yhteishenki, kisapaikoilla on kiva tietää, että kaikki oikeasti kannustaa ja auttaa toisiaan, myös ne tiimiläiset, joita näkee harvemmin. Esimerkiksi me ei oltaisi ilman tiimiläisiä päästy Natan kanssa varmaan valehtelematta yksiinkään kisoihin, koska lastaaminen aiheuttaa aina välillä jonkunlaisia tilanteita, kun ratsastaja panikoi. Ja miksikö mä tämän kerron? Koska tämä alkaa olemaan kohtuullisen iso osa mun hevosharrastusta ja ennemmin tai myöhemmin tulisi tiimi varmasti mainituksi täälläkin. Ja tietysti siksi, että Team TRB löytyy nykyään Facebookista (klik) ja Instagramista (klik).


~ Omppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti