perjantai 18. syyskuuta 2015

Vuosi sitten ja nyt

Näillä kuvilla on lähes päivälleen vuosi eroa.



Kyllä. Alempi kuva on otettu tänä vuonna ja ylempi viime.
Viime vuonna en olisi voinut kuvitella julkaisevani näitä kuvia peräkkäin tällaiseen postaukseen tänne, jossa käytännössä julistan, että estekorkeudet ovat tulleet alaspäin yhden puoli metriä.
Nyt voin sanoa, että olen ylpeä.
Minulle on ihan sama, jos joku on eri mieltä, kuin minä.

Ylemmässä kuvassa ratsastan ratsastuskoulun luottoponilla, jolla olen tuolloinkin ratsastanut lähes joka viikko yli puoli vuotta. Este on 75cm. Olen ratsastuskoulun tunnilla, ja hyppään samaa tehtävää samalla korkeudella, kuin muut. Olen tunnilla tavallaan yksi muiden joukossa.

Alemmassa kuvassa ratsastan vuokraponillani, joka ei ole koskaan ollut ratsastuskoulussa. Poni ei ole automaatti. Olen ratsastanut sillä kaksi kuukautta ja kuva on toiselta tunnilta, kun hyppään sillä. Este on "vain" ristikko. Kuva on yksityistunnilta, jossa tehtävät on tehty ajatellen minua ja Selmaa. 

Kyllä. Vaikka ensimmäisen kuvan tunnilla mulla oli mieletön voittajafiilis ja tunnista on pelkkiä hyviä muistoja, sillä se oli yksi mun ja Dollin parhaita estetunteja, mä koen, että mä olen enemmän voittaja alemmassa kuvassa. Vaikka se este on paljon pienempi.

~ Omppu

(Alempi kuva tosiaan on otettu eilen ja postausta siitä tunnista ja tiistain peltorallittelusta on tulossa pikapuoliin!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti