lauantai 5. maaliskuuta 2016

Torstain ja perjantain kuulumiset

Tervetuloa mukaan mun kuvauskalustoon GoPro Hero 3,
joka ei tosin ollut perjantaina mukana tallilla, kun juoksutin Natan.


Torstaina mulla oli tosiaan syntymäpäivä (täytin siis 15). Ei mun torstaista pitänyt edes kertoa blogiin, koska en käynyt edes tallilla, mutta torstaina mun kuvauskalustoni täydentyi huomattavasti, joten pakkohan se on mainita. Nykyisin ainakin osa videoista tulee kuvautumaan GoPro Hero 3:lla, kunhan sitä opin ensin käyttämään... Äänen kanssa oli ainakin vähän ongelmia ja samoin videoiden kansioiden (tekniikan ihmelapsi täällä hei), mutta tietysti olen tosi innoissani uudesta kamerasta, varsinkin, kun tyyliin vuoden verran olen jo tämäntyylisiä kameroita katsellut nettikaupoista. No, tulevaisuudessa tulee varmasti myös vähän erilaisia videokoosteita, sillä tuo kamera on kyllä helppo ja pieni ottaa mukaan kaikkialle. Mä en vaan edelleenkään ymmärrä, miten läheltä tuolla pitää kaikki kuvata, koska kalansilmäefekti... :D Alla olevassa videossa ei ole mitään ideaa / järkeä tms., mutta näkeepä siitä ainakin vähän GoPron videon laatua.



Jollain tavalla tykkään tästä kuvasta
Perjantaina juoksutin Natan. Äiti tuli tallille, kun oltiin jo lopettelemassa, joten loppuhölkästä on pari videopätkää. Katastrofeilta vältyttiin, vaikka mä en ollutkaan kunnolla juoksuttanut ketään, pari kertaa jotain sensuuntaista vain touhunnut Cecilin kanssa kesällä (jälkikäteen voi vain miettiä, mikä kaikki olisi kannattanut tehdä eri tavalla). Loppujen lopuksi sujuikin yllättävän hyvin, sillä Nata kyllä tiesi, mitä piti tehdä.

Kevätflunssan ilmoittaessa itsestään sangen miellyttävän nuhan, jatkuvan aivastelun ja yskän muodossa päädyin juoksuttamaan Natan ja soveltamaan maastakäsittely-, juoksutus-, ja lastauskurssin teoriaa käytännössä sen verran, mitä nyt osasin. Lauantaina oli taas tarkoitus olla hevosen selässä ja lähteä talliporukan kanssa seikkailemaan lähimaastoihin, joten ihan täysin vapaaksi en viitsinyt perjantaita jättää (miten niin Natalla on ollut ihan mukavasti virtaa tällä viikolla), siksikin siis päädyin juoksuttamaan Natan. Ja kyllähän se näyttikin liikkuvan liinan päässä tosi kivasti.



Näin meni meidän perjantai. Lauantaina käytiin tosiaan maastoilemassa, sunnuntaina mulla on puolestaan tallivapaa päivä. Ensi viikolla flunssakin alkaa toivottavasti jo hellittämään, niin ratsastamisenkin pitäisi luonnistua jo vähän järkevämmin. Nimimerkillä koulussa keskiviikon, torstain ja perjantain manannut tätä jokakeväistä olotilaa niin syvälle maan alle, kuin mahdollista... :D

~ Omppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti